کلاس عکاسی آنلاین

کلاس عکاسی آنلاین به صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته ویژه افرادی ست که تمایل دارند حرفه عکاسی را به صورت غیر حضوری و آنلاین آموزش ببینند و قصد ورود به وارد بازار کار را دارند و یا برای استفاده شخصی خود به این رشته علاقه‌مند هستند. آموزشگاه عکاسی دانش هنر بهترین برگزار کننده دوره عکاسی آنلاین می باشد.

دوره عکاسی آنلاین

دوره عکاسی آنلاین امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی اغلب کلاس های آموزشی، شيوه های نوينی را جهت آموزش به کار می گيرند. آموزشگاه دانش هنر نيز جهت تسهيل شرکت در دوره های آموزشی عکاسي، اقدام به برگزاری دوره عکاسی آنلاين نموده است و از مبتدی تا پیشرفته به صورت جامع به آموزش آنلاين عکاسی می پردازد.

هنرجويان می توانند بدون داشتن هیچ پیش‌ زمينه ای دراین حرفه فعاليت خود را آغاز نمايند. کلاس عکاسی آنلاین ، مناسب برای افرادی می باشد که قصد ورود به بازار کار به صورت حرفه ای دارند. يکی از نکاتی که در دوره های آنلاين عکاسی مقدماتی تا پيشرفته حائز اهميت است، آموزش اصولی مطالب می باشد که به صورت حرفه ای به آن پرداخته می شود.

شرکت در دوره هايی که از اساتید حرفه ای و با تجربه استفاده می کند به هنرجويان کمک می کند تا با بکارگيری پشتکار و انگیزه ی خود به سرعت در رشته ی عکاسی پيشرفت نمايند. دوره عکاسی آنلاین که از مبتدی تا پیشرفته‌ برگزار می شود، تمام رشته های عکاسی اعم از عکاسی صنعتی، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی مدلینگ، عکاسی پرتره، عکاسی ورزشی، عکاسی خبری و …را شامل می شود، وعلاقه مندان می توانند جهت یادگیری هريک از شاخه‌های ارائه شده به صورت آنلاين از سراسر ايران و حتی کشورهای دیگر در این دوره ها شرکت کنند.

کلاس عکاسی آنلاین
ارائه بهترین خدمات و اساتید در کلاس عکاسی آنلاین
آموزشگاه عکاسی غیرحضوری

مزایای کلاس عکاسی آنلاین

امروزه با توجه به پيشرفت علم و تکنولوژی، افراد علاقه ی زيادی به شرکت در دوره های آنلاين پيدا کرده اند و تعداد علاقه مندان به ثبت نام در کلاس عکاسی آنلاین نيز مانند ساير رشته ها افزایش چشمگيری پیدا کرده است. آموزشگاه دانش هنر نيز نسبت به برگزاری کلاس عکاسی آنلاین در رشته های مختلف اقدام نموده است. يکی از ویژگی های بارز دوره های آنلاين دانش هنر ، کیفیت بالای کلاس های آن در تمامی رشته ها می باشد.

 اين آموزشگاه با رعایت اصول بین‌المللی باعث شده تا از دیگر آموزشگاه ها متمايز شود. کیفیت بالای کلاس عکاسی آنلاین که به صورت غیرحضوری برگزار می شود باعث شده است تا علاقه مندان زيادی در تمام نقاط دنيا نسبت به ثبت نام در آن اقدام نمايند.

همچنین صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد باعث شده تا بسیاری از افراد به کلاس های آنلاین روی آورند. اين کلاس ها برای افرادی که شاغل هستند و يا زمان برای آنها اهمیت ويژه ای دارد، نیز بسيار مناسب می باشد. زيرا آنها می توانند به جای صرف زمان زياد جهت رفت و آمد، زمان خود را صرف تمرین بيشتر نمايند.

 هنرجويان می توانند با شرکت در دوره عکاسی آنلاین تمام اشکالات و ابهامات درسی خود را رفع نمايند و با اساتيد خود به صورت پيوسته در تعامل باشند. يکی ديگر از مزايای آموزش آنلاين عکاسی، ثبت و ضبط فيلم هر کلاس عکاسی آنلاین، در همان روز می باشد. اين فيلم ها به صورت استاندارد با بهترین کیفیت نورپردازی ذخيره شده و برای تمام هنرجويان ارسال می‌شود تا بتوانند هرچند بار که مورد نياز است آن را مرور کرده و اشکالات خود را برطرف نمايند.

هنرجويان توجه داشته باشند دوره عکاسی آنلاين به صورت 24 ساعته پشتيبانی می شوند و در هر زمان آماده ی پاسخگويی جهت رفع ایرادات هنرجویان هستند اين پشتیبانی توسط یک استادیار مسلط به حرفه ی عکاسی انجام می پذيرد و به هنرجويان کمک می کند تا مشکلات خود را بيان کرده و برای آنها راه حل مناسبی پيدا نمايند. لازم به ذکر است دانش هنر به هنرجويان پس از اتمام دوره های آنلاین مانند دوره های حضوری، در پایان ترم مدرک بین‌المللی اعطا می کند. اين مدرک معتبر بوده و قابل ترجمه می باشد و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند نيز مورد استفاده قرار می گيرد.

سرفصل‌ های دوره عکاسی آنلاین

دوره عکاسی آنلاین و دوره عکاسی حضوری به صورت کامل از مبتدی تا پيشرفته در آموزشگاه دانش هنر برگزار می شود. اين دوره ها دارای سرفصل های مشخص و معينی می باشد که هنرجويان می توانند قبل از ثبت نام و شرکت در آموزش عکاسی آنلاین با آن آشنا شده و نهايتا بهترين دوره را انتخاب نمايند. جهت ثبت نام و شرکت در کلاس عکاسی آنلاین ، هیچ‌ پیش‌نیاز خاصی مورد نياز نمی باشد.

علاقه مندان به شرکت در دوره آنلاين عکاسی می توانند تنها با در اختيار داشتن، یک دوربین DSLR در اين کلاس ها ثبت نام نمايند و رشته ی مورد علاقه ی خود را آموزش ببينند. دوربین های DSLR دوربین های دیجیتال تک لنزی بازتابی هستند که می توانند تصاوير زيبايی را ثبت نمايند.

از مزايای اين دوربین ها قابلیت تعویض لنز می باشد و برای کسانی که می‌خواهند در آتلیه ها فعاليت داشته باشند و به صورت حرفه ای فعاليت خود را آغاز نمايند، مناسب‌تر می باشند. سرفصل های دوره عکاسی آنلاین در دانش هنر ، با دوره های حضوری مشابه است و هیچ تفاوتی ندارند. سر فصل‌هایی که در کلاس عکاسی آنلاین  آموزش داده می شود، شامل موارد زير می باشد:

در ترم اول آموزش آنلاین عکاسی ، عکاسی عمومی و دیجیتال به هنرجويان آموزش داده می شود؛ در اين دوره ها هنرجويان با انواع دوربین های عکاسی آشنا می شوند و تمام نکات و تکنيک های منوی دوربين ها، مورد بررسی قرار می گيرد. سرعت شاتر، کاربرد دیافراگم، عمق میدان، انتخاب کادر مناسب و…از مواردی است که در ترم اول به هنرجويان آموزش داده می شود. همچنين اساتيد کمک می کنند تا هنرجويان بتوانند خلاقیت و هنر خود را پرورش دهند تا در پايان ترم، ديد هنریشان تقویت شود.

در ترم دوم کلاس عکاسی آنلاین به عکاسی تکنیکال پرداخته می شود؛ در اين ترم تکنیک‌های مختلف عکاسی مورد بررسی قرار می گيرد. اساتيد شيوه ها و اصول ایده پردازی در عکسبرداری را به هنرجويان آموزش می دهند و آنها را با مبانی هنرهای تجسمی آشنا می کنند.

يکی ديگر از سرفصل های آموزشی در ترم دوم دوره های آنلاين، آموزش عکاسی ودینگ، عکاسی تبلیغاتی، عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی مدلینگ و … می باشد. لازم به ذکر است در ترم دوم هنرجويان می توانند با انواع روش های کسب درآمد از اين حرفه ی هنری آشنا شده و با به ‌کارگیری درست آموخته‌ها بهترين درآمد را در اين رشته به دست آورند. در واقع ما قصد داریم هنرجویان را برای ورود به بازار کار این حرفه آماده کنیم.

در ترم چهارم آموزش کلاس عکاسی آنلاین هنرجويان با نرم افزارهای عکاسی آشنا می شوند و در حرفه ی عکاسی، توانایی های بالقوه ای را کسب می نمايند. در ترم چهارم اساتيد نکات و تکنيک های ادیت عکس را به هنرجويان آموزش می دهند.

نرم افزاری که در اين ترم جهت بهبود عکاسبرداری آموزش داده می شود، فتوشاپ می باشد. بررسی جزئياتی چون امکانات موجود، ابزارهای نرم افزار، تنظیمات عکس و ویدئو و آشنایی با فیلترها و … از مواردی است که در دوره جامع عکاسی غیر حضوری به آن پرداخته می شود.

حال تا این ترم در آموزش عکاسی، توانایی بالایی به دست آورده‌اید. علاوه بر عکاسی کردن و ثبت لحظه‌ها باید توانایی ادیت عکس ها را نیز بیاموزید. نرم افزارهای عکاسی شامل فتوشاپ است که موارد زیر را با جزئیات آموزش می‌بینید

نرم افزار و امکانات آن، ابزارهای نرم افزار، تنظیمات عکس و ویدئو و آشنایی با فیلترها… هستند. تمامی سرفصل‌های جامع دوره عکاسی که در بالا توضیح دادیم مخصوص افرادی است که می‌خواهند به زودی وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند. ما نیز با دانش‌ پذیرانمان همراه هستیم و تا قرار گرفتن در موقعیت‌های شغلی مورد نظرشان آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

کلاس عکاسی یک دوره جامع از مبتدی تا پیشرفته، همراه با ارائه مدرک بین‌المللی است که تمامی شاخه‌های عکاسی از جمله عکاسی تبلیغاتی، ودینگ، صنعتی، مدلینگ، ورزشی، خبری، هنری، معماری، طبیعت و …به صورت کاملاً عملی به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

در آموزش عکاسی حرفه ای، تمام اصول عکاسی و هرآنچه که در بازار کار حرفه ای عکاسی به آن نیاز دارید را آموزش خواهید دید. در ادامه با دانش هنر همراه باشید تا به جزئیات این رشته بپردازیم.

کلاس عکاسی آنلاین مقدماتی تا پیشرفته

در آموزش کلاس عکاسی آنلاین تمام ترفندها و تکنیک‌های جدید، آموزش داده می شود. دوره عکاسی آنلاین کمک می کند تا هنرجويان در تمام رشته های عکاسی، تصوير های زیباتر و جذاب تری را خلق نمايند. شرکت در دوره های آنلاين عکاسی برای افرادی که می‌خواهند به سرعت وارد حرفه ی عکاسی شوند، بسيار مناسب می باشد؛ زيرا می توانند در دوره های کوتاه مدت و فشرده شرکت کرده و به سرعت وارد بازار کار حرفه ای شوند. بطور خلاصه شرایط آموزش آنلاین عکاسی دانش هنر به شرح زیر است:

  • مدت دوره: 100 ساعت با پشتیبانی 24 ساعته استاد
  • طول دوره: ٥ الی ٦ ماه
  • مدرک پايان دوره: مدرک معتبر بين المللى (قابل ترجمه با مهر دادگسترى)
دوره عکاسی آنلاین

هزینه آموزش دوره عکاسی آنلاین

هزینه دوره عکاسی آنلاین به دو بخش خرید دوربین و هزینه ثبت نام در کلاس تقسیم بندی می شود. هزینه دوربین که بسته به بودجه ی شخص شما و اینکه تا چه اندازه بخواهید کار حرفه ای انجام دهید دارد. کسانی که دوربین های dslr دارند می توانند در کلاس ها شرکت کنند و افرادی که قصد دارند دوربین تهیه کنند بهتر است بعد از شرکت در جلسه اول آموزش عکاسی آنلاین با راهنمایی اساتید مجموعه، به خرید دوربین اقدام نمایند. هزینه ثبت نام متغیر است که بسته به سطح شما و نظر کارشناسان ما را دارد؛ که با یک هزینه ای اولیه بسیا کم می توانید کلاس خود را رزو کنید و مابقی شهریه را به صورت اقساط پرداخت نمایید.

آنچه در کلاس عکاسی آنلاین می آموزید

 

در طی برگزاری کلاس عکاسی آنلاین با تمامی شاخه‌های عکاسی آشنا خواهید شد. به این ترتیب هرکس نسبت به علاقه‌مندی و استعداد خود گرایش مورد نظرش را انتخاب می‌کند. گرایش‌ها به شرح زیر است:

  • عکاسی تبلیغاتی (پوشاک، غذا، جواهرات، کیف و کفش و…)
  • عکاسی ودینگ، نوزاد، پرتره
  • عکاسی صنعتی (کارخانه، تجهیزات و ماشین‌آلات و …)
  • عکاسی مدلینگ که بسیار پرطرفدار است.
  • عکاسی حیات‌وحش
  • عکاسی طبیعت
  • عکاسی معماری
  • عکاسی هنری
  • عکاسی ورزشی
  • عکاسی خبری

یادگیری عکاسی آنلاین در خانه

خیلی از علاقه مندان به رشته عکاسی ممکن است در دوره های متعددی شرکت کرده باشند که محل برگزاری آنها بسيار دور می باشد. آموزش عکاسی در خانه که به صورت آنلاین برگزار می گردد، باعث می شود هنرجويان بسيار راحت در خانه نشسته و بدون اتلاف وقت در ازدحام و شلوغی و هزاران مشکل دیگر به يادگيری رشته ی مورد علاقه ی خود بپردازند.

نهايتا اين روش کمک می کند تا هنرجويان با وجود آرامش و آسایش موجود در کلاس عکاسی آنلاین ، ایده های عکاسی خلاقانه و جذابی را ارائه دهند و با تمرکز بيشتر به يادگيری بپردازند. ما شعارمان در آموزشگاه دانش هنر این است که هنرجویان بتوانند با کمترین هزینه، مدیریت در زمان و بهترین کیفیت، آموزش های اصولی عکاسی را ببینند و بتوانند در کنار تلاش های خود وارد بازار کار حرفه ای این رشته ی جذاب شوند.

تفاوت دوره عکاسی آنلاین و حضوری

مهم ترين نکته در برگزاری دوره عکاسی آنلاین حفظ کیفیت آن می باشد که در هر دو کلاس حضوری و آنلاين عکاسی رعايت شده است. سرفصل‌های اين کلاس ها مشابه می باشد و در دوره های حضوری و آنلاين از اساتید با تجربه و با تحصیلات دانشگاهی بهره گرفته شده است، به طور کلی تفاوتی در کلاس ها وجود ندارد و مزيت شرکت در کلاس عکاسی آنلاین نسبت به کلاس های حضوری عکاسي ، صرفه جويی در زمان و هزینه است.

سؤالات متقاضیان درباره کلاس عکاسی آنلاین

بله جهت شرکت در اين کلاس ها نياز به هيچ پيش زمينه ای نمی باشد و علاقه مندان می توانند از صفر تا صد مطالب را در دوره عکاسی آنلاین بياموزند و وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوند.

علاقه مندان می‌توانند از سن 14 سال به بالا در کلاس عکاسی آنلاین شرکت کنند و محدودیتی برای افرادی که سن های بالاتری دارند وجود ندارد.

بله هنرجويان با شرکت در دوره عکاسی آنلاین ، تمام اصول عکاسی را از مبتدی تا پیشرفته را آموزش ديده و نهايتا پس از کسب مدرک معتبر می توانند وارد بازار کار شده و فعاليت حرفه ای خود را آغاز نمايند.

در پايان دوره جامع عکاسی آنلاین مانند دوره های حضوري، مدرک معتبر و بين المللی برای هنرجويان صادر می شود. اين مدرک در سطح بين المللی و معتبر بوده و علاقه مندان جهت مهاجرت به هر کشوری می توانند آن را ترجمه کرده و با ارائه ی آن در کشور مورد نظر شروع به فعاليت نمايند.

بله نه تنها امکان شرکت علاقه مندان از سراسر ايران وجود دارد، بلکه از اقصی نقاط دنيا نيز هنرجويان می توانند در اين دوره ها شرکت نمايند.

5/5 - (1 امتیاز)