کلاس طراحی لباس آنلاین

کلاس طراحی لباس آنلاین به صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته ویژه افرادی ست که می‌خواهند به صورت غیرحضوری آموزش ببینند و وارد بازار کار تخصصی طراحی لباس شوند و یا برای استفاده شخصی خود به این رشته علاقه‌مند هستند. آموزشگاه طراحی لباس دانش هنر بهترین برگزار کننده دوره طراحی لباس آنلاین می باشد.

 

دوره طراحی لباس آنلاین

اگر شما هم به دنبال دوره طراحی لباس آنلاین هستید، شما هنرجو عزیز میتوانید به راحتی در این دوره‌ها ثبت نام نموده و فعالیت حرفه ای خود را در کم ترین زمان ممکن آغاز نمایند. علاقه مندان به شرکت در کلاس های آنلاین رشته ی طراحی لباس توجه داشته باشند که جهت فراگیری، داشتن پیش زمینه ی خیاطی شرط لازمی نمی باشد، اما خیاطی می‌تواند مکمل رشته طراحی لباس باشد.

در صورتی که طراح می تواند با شرکت در دوره طراحی لباس آنلاین، طرحی را ارائه ‌دهد که با ساختار هنری ویژه و خاص خود، ضمن منحصر به فرد بودن خاصیت پوششی هم داشته باشد.در کلاس های آنلاین طراحی لباس که در آموزشگاه دانش هنر از مقدماتی تا حرفه ای برگزار می گردد، به انواع آموزش های طراحی لباس پرداخته می شود.

اساتید مطرح و حرفه ای در این رشته به هنرجویان آموزش می دهند که چگونه می توانند یک مانکن را روی کاغذ بکشند. همچنین چگونگی افزودن انواع لباس با یقه‌های متنوع، آستین‌های متفاوت و در کل فرم‌های مختلف را به آنها آموزش می دهند. در دوره طراحی لباس آنلاین، هنرجویان با طریقه ی پیاده سازی انواع پارچه‌ها روی کاغذ آشنا می شوند.

کلاس طراحی لباس آنلاین

برگزاری دوره طراحی لباس آنلاین در تهران ، شهرستان و تمامی کشورهای مختلف با شیوه تعاملی برای اولین بار در کشور در آموزشگاه دانش و هنر برگزار می شود.کلاس طراحی لباس آنلاین از صفر تا صد با هدف جذب هنرجویان در بازار کار حرفه ای این رشته می باشد.با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین دوره های طراحی لباس آنلاین بپردازیم و به کلیه سوالاتی که شما از ما پرسیدین پاسخ دهیم

کلاس آموزش آنلاین طراحی لباس

در ابتدا بهتر است بگوییم که در کلاس طراحی لباس آنلاین آموزشگاه دانش هنر کیفیت حرف اول را می زند و آموزشگاه سعی بر این دارد که با برگزاری کلاس های آنلاین نیز بتواند بستری برای افرادی که نمی توانند در کلاس ها به صورت حضوری شرکت کنند را اماده کند و با بهترین متدها کلاس ها را برگزار کند.

با پیشرفت تکنولوژی دنیا به سمت اپلیکیشن های آنلاین پیش می رود و باعث شده افراد بتوانند با یک لپ تاپ ساده در کلاس های مختلف شرکت کنند.هر دو کلاس طراحی لباس حضوری و آنلاین از یک سرفصل تبعیت کرده و یک هدف را دنبال می کنند و آن حرفه ای شدن هنرجو در طی دوره طراحی لباس آنلاین است.

تنها تفاوت هایی که در کلاس طراحی لباس آنلاین وجود دارد در این است که افراد می توانند زمان خود را مدیریت کنند و به جای صرف وقت در رفت و امد ان را به تمرین بیشتر بپردازند.همچنین از شهرهای دور و نزدیک و حتی کشورهای مختلف می توانند به راحتی در کلاس شرکت کنند.

دوره طراحی لباس آنلاین

مزایای کلاس طراحی لباس آنلاین

دوره طراحی لباس آنلاین یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین دوره های آموزشی در این حوزه می باشد. افرادی که علاقمند به رشته طراحی لباس می باشند و قصد دارند در این حوزه فعالیت داشته باشند، لازم است تا با تمامی شاخه های طراحی لباس که شامل طراحی لباس کودکان، بانوان و آقایان می باشند، آشنا باشند.

یکی از مزایای شرکت در دوره طراحی لباس آنلاین دانش هنر آشنایی با انواع فیگورها و لباس‌ها می باشد که به هنرجویان کمک می کند تا بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و در این حوزه فعالیت خود را آغاز نمایند.

از دیگر مزایای شرکت در این دوره ها، کیفیت برگزاری کلاس ها می باشد و درواقع می توان گفت که دوره های آنلاین طراحی لباس و دوره حضوری آن از یک کیفیت برخوردارند. در این دوره ها پس از تدریس اساتید و اتمام کلاس، فیلم‌های هر جلسه با بالاترین کیفیت برای هنرجویان ارسال خواهد شد تا با مرور مباحث تدریس شده تمام سؤالات و ابهامات احتمالی برطرف گردد.

پشتیبانی 24 ساعته و با کیفیتی که دانش هنر ارائه می دهد، باعث می شود تا هیچگونه سوال و مشکلی در پایان دوره باقی نماند.هر ترم از دوره های آنلاین به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که در کنار استاد، یک استادیار قرار گیرد تا پس از اتمام کلاس ها به صورت 24 ساعته به تمام سؤالات پاسخ دهد.

از دیگر مزایای شرکت در کلاس طراحی لباس آنلاین ، صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد. هنرجویان می توانند با صرفه جویی در زمان، وقتی را که صرف رفت و آمد می کنند را به تمرین بیشتر اختصاص دهند.

این دوره ها برای افرادی که شاغل هستند و نیاز دارند تا وقت کمتری در طول روز صرف کنند، گزینه ی مناسبی می باشد و می توانند با شرکت در این دوره ها هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌ و هم‌زمان خود را بهتر مدیریت ‌کنند.

در نتیجه توصیه می شود تا علاقه مندان به شرکت در دوره های طراحی لباس با ثبت نام در دوره های 6 ماهه‌ی آموزشی که به صورت آنلاین برگزار می گردد و از مبتدی تا پیشرفته می باشد در کمترین زمان ممکن به اهداف خود دست یابند.

برای شرکت در کلاس طراحی لباس آنلاین همین الان با ما تماس بگیر

کلاس طراحی لباس آنلاین

اهمیت کلاس طراحی لباس آنلاین

حتما می دانید که حرفه طراحی لباس یک رشته کاربردی عملی است و با خواندن جزوه و کتاب و دیدن فیلم نمیتوان همه چیز آن را آموخت.این همان دلیلی است که باعث حساسیت اجرا و برگزاری دوره طراحی لباس آنلاین و نیمه حضوری طراحی لباس می گردد.با گشتی در اینترنت و اینستاگرام  مشاهده می کنید که افراد مختلف با یا حتی بدون سابقه صرفا به عنوان یک مدرس برای گرفتن شاگردان آنلاین آگهی میزنند.

باید بدانید آنچه که در برگزاری کلاس طراحی لباس آنلاین از همه چیز مهمتر است شیوه و روش اجرای کلاس هاست و البته بعداز آن توان فنی مدرس ،تیم اجرا،پشتیبانان آموزشی و نحوه تعامل همکلاسی ها با یکدیگر اگر فکر می کنید دوره از راه دور طراحی لباس خیلی مفید نیست به این خاطر است که تجریه کسانی را دیده اید که در شیوه اشتباه آموزش دیده اند.

بنابراین به شما توصیه می کنیم که در یک محل معتبر با استاندارد های روز دنیا آموزش ببینید و یا زمان و هزینه خود را برای آموزش های انفرادی و سلیقه ای افراد مختلف هدر ندهید چرا که اکثریت دوره های از راه دور در حد ارسال چند فیلم و پادکست آموزشی است که همه آنها در سایت هایی مثل یوتیوب و آپارات و … به رایگان قرار دارد و اگر کسی قرار بود با آنها طراحی لباس بیاموزد این اتفاق می افتاد.

 

مباحث کلاس طراحی لباس آنلاین

دوره آموزش طراحی لباس آنلاین مشتمل بر چند بخش آموزشی منطبق بر اساس استاندارد های آموزشی بین المللی و بصورت اجرایی از سطوح مقدماتی تا سطوح پیشرفته به همراه مدارک بین المللی مهارت جهت ورود به بازار کار طراحی و تدوین شده است که در ذیل به صورت کامل توضیح خواهیم داد :

  • آیتم اول : طراحی فیگوراتیو و تناسبات

در این آیتم همانطور که از نام آن پیداست در رابطه با شناخت آناتومی بدن انسان بایستی اطلاعات کاملی کسب نماییم زیراکه لباسی که بایستی طراحی گردد روی آناتومی بدن انسان سوار خواهد شد و با شناخت کامل آناتومی میتوان لباسی به زیبایی تمام طراحی و اجرا نمود ، همچنین  شناخت تناسبات طولی و عرضی بدن جزء موارد بیسیک در طراحی لباس می باشد.

  • آیتم دوم : رنگ شناسی ، جنسیت سازی و روانشناسی رنگ ها

در آیتم رنگ شناسی با تکنیک های مختلف رنگ و روانشناسی در رنگ برای استفاده از ترکیبات رنگی مناسب در طراحی فشن و همچنین جنسیت سازی انواع پارچه در طراحی لباس آشنا خواهیم شد.

  • آیتم سوم : خلاقیت در طراحی لباس ، پارچه شناسی و مدیریت تولید لباس

در این آیتم از آموزش طراحی لباس گام به گام با مفهوم خلاقیت در طراحی لباس و ایده گرفتن از انواع گیاهان ، پرندگان ، بناهای معماری و … برای الگو گرفتن در طراحی لباس آشنا خواهیم شد و همچنین برای اجرای لباس با زیبایی بیشتر لازم است با انواع پارچه آشنایی داشته باشیم تا بهترین پارچه را برای طرح لباس خلق شده انتخاب نماییم و در انتهای کلاس ژوژمان لباس تولید شده را در کلاس ارائه نماییم و در کل با مبحث مدیریت تولید و اجرای لباس به صورت اجرایی آشنا شویم.

  • آیتم چهارم : اکسسوری و تزئینات لباس

در این بخش به جهت زیبایی لباس با جواهر دوزی و … و همچنین انواع اکسسوری لباس جهت تولید لباس های فاخر آشنا خواهیم شد.

  • آیتم پنجم : مولاژ یا الگو سازی به روش حجمی

در الگو سازی به روش حجمی با استفاده از پارچه های غیر قابل استفاده طرح لباس را به صورت زنده روی مانکن اجرا می نماییم تا بتوانیم نواقص اندامی را پوشش داده و همچنین الگوی لباس را به صورت حجمی استخراج نماییم.

  • آیتم ششم : نرم افزار طراحی لباس

در این آیتم با استفاده از نرم افزار های طراحی لباس ، لباس طراحی شده در نرم افزار اجرا می گردد و ترکیبات رنگی با نرم افزار روی لباس اجرا می گردد و همچنین از قابلیت های نرم افزار سه بعدی سازی و شو زنده لباس می باشد که قبل از اجرا کمک شایانی در انتخاب رنگ و الگوی مناسب به مشتریان می نماید.

 

سرفصل های دوره طراحی لباس آنلاین

  • طراحی فیگور و اشنایی با اناتومی بدن
  • طراحی چهره مانکن
  • سایه زدن بدن
  • رنگ شناسی و اشنایی با پالت رنگی
  • انواع جنسیت سازی مانند جنسیت کرپ ، ساتن ، مخمل ، چرم ، ورنی و …
  • خلاقیت در طراحی لباس که مهم ترین مسئله در طراحی لباس است.
  • اشنایی با انواع یقه ، دامن ، استین ، شلوار و…
  • پارچه شناسی تخصصی
  • طراحی لباس شب و عروس
  • انواع دوخت های تزئینی مثل بلوچ دوزی ، درویش دوزی و دوخت انواع اکسسوری ها
  • مولاژ یا الگوی حجمی
  • نرم افزارهای طراحی لباس

 

آموزشگاه طراحی لباس آنلاین
برگزاری کلاس آنلاین ✅ به شکل غیر حضوری و آنلاین
هزینه کلاس طراحی لباس آنلاین ✅ با تعیین سطح
ترم ها ✅ 6 ترم
سطح دوره طراحی لباس آنلاین ✅  به صورت 0 تا 100
اساتید مجموعه ✅ اساتید مجرب و متخصص

بازار کار حرفه ای طراح لباس

برای شروع این رشته بهتر است از آموزشگاه های معتبر اغاز کنید که از مبتدی تا پیشرفته آموزش ببینید. امروزه فرصت های شغلی برای طراحان بسیار زیاد است به گونه ای که با پیشرفت تکنولوژی و وجود اپلیکیشن های مختلف ، کارها به سمت آنلاین شدن پیش رفته است.

اغلب افرادی که به این رشته علاقمندند ، می خواهند مزون شخصی خود را تاسیس کنند که هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری کارهای خود را به فروش برسانند. همچنین تولیدی ها نیز طراحان لباس را استخدام می کنند و از طرح ان ها استفاده می کنند.

برگزاری دوره طراحی لباس آنلاین در خارج از کشور

هدف از برگزاری دوره های آموزشی طراحی لباس به شیوه آنلاین دستیابی به فرهنگ غنی آموزش پژوهش محور و صادرات آن به اقصی نقاط کشور و همچنین استفاده از امکانات آموزشی برای ایرانیان  خارج از کشور می باشد و همچنین آموزش مدیریت تولید در طراحی لباس و در آمدزایی و کارآفرینی در حوزه صنعت پوشاک می باشد.

یکی از مهمترین مزایای شرکت در کلاس طراحی لباس آنلاین برای افرادی می باشد که از کشور مهاجرت نموده اند و امکان شرکت در کلاس های تخصصی با اساتید هم زبان را ندارند و می خواهند در فرصتی اندک کار آفرینی نمایند و یا با یادگیری مهارت بتوانند شاغل شوند و کسب درآمد نمایند ،

همچنین یکی دیگر از مزایای شرکت در کلاس های آنلاین با توجه به تفاوت قیمت ارز می توانند با هزینه بسیار اندک دلاری در یکی از بهترین کلاس های آنلاین طراحی لباس در دنیا شرکت نمایند.

 

شهریه دوره طراحی لباس آنلاین

شهریه دوره طراحی لباس متغیر است و وابسته به سطح شما و نظر کارشناسان دارد.برای پرداخت شهریه می توانید هم به صورت نقد و هم به صورت اقساط آن را بپردازید.

ارائه مدرک بین المللی برای رشته طراحی لباس

بعد از اتمام دوره و گذراندن تمامی ترم ها شما از موسسه صنعت و معدن مدرکی دریافت خواهید کرد که بین المللی بوده و خارج از ایران هم اعتبار دارد.با این مدرک می توانید وارد بازار کار حرفه ای این رشته شوید و یا اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور داشته باشید می توانید کسب و کار خود را در آنجا گسترش دهید.

دوره طراحی لباس آنلاین با ارائه مدرک بین المللی
دوره طراحی لباس آنلاین برای افراد مناسب هست؟

دوستان خیلی از شما این سوالو از ما پرسیدین قبل از هر چیزی میخوام شمارو با استاندارد های دوره های آنلاین در سراسر دنیا آشنا کنم ، همانطور که می دونید رشته های انلاین در سطوح مختلف دوره های اجرایی، دوره های کارشناسی و حتی دکترا  در دانشگاه های مختلف دنیا در حال برگزاری هست و از کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی برخوردار می باشد چرا که از یکسری استاندارد برخوردار می باشد بطور مثال دوره ها بصورت تعاملی تدوین شده است و از سطوح مقدماتی تا پیشرفته با پشتیبانی تیم فنی در حال اجرا می باشد.

دوره طراحی لباس آنلاین دانش هنر خصوصا در رشته طراحی لباس به صورت تعاملی تدوین گردیده است و با پشتیبانی تیم های فنی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته به شیوه ای گرد آوری شده است که هنرجو را با اطمینان کامل برای ورود به بازار های بین المللی آماده می نماید.

از لحاظ کیفی هیچ تفاوتی با دوره های حضوری نداشته و حتی مزیت هایی هم نسبت به دوره های حضوری دارد که در وقت و هزینه شما صرفه جویی می گردد ، یکی از استاندارد های کلاس طراحی لباس آنلاین برای دوره های عملی این است که شما بایستی برخی از جلسات را در طول دوره به صورت حضوری در در مرکز آموزش ببینید که با هماهنگی قبلی با شما این پروسه انجام خواهد پذیرفت.

کلاس طراحی لباس آنلاین یا حضوری

همان‌طور که می‌دانید کلاس آنلاین طراحی لباس و حضوری از یک سرفصل واحد تبعیت می‌کنند و چون آموزشگاه استاد محور نیست اصول تمامی کلاس ها طبق یک برنامه واحد پیش می‌رود.

در دوره طراحی لباس آنلاین مدرس درس مربوط به آن جلسه را در مدت زمان لازم ارائه نموده و در مدت زمان باقیمانده نفر به نفر هنرجوها درس مربوطه را بایستی اجرا نمایند ،

از این مرحله به بعد وظایف دستیار استاد یا پشتیبان اموزشی آغاز می گردد و تا جلسه آتی ایرادات و نواقص احتمالی توسط پشتیبان رفع می گردد و در پایان هر آیتم آموزشی ژوژمان مربوطه برگزار خواهد شد.

افرادی که شاغل هستند و یا می‌خواهند وقت کمتری در طول روز صرف کنند بهتر است از دوره‌های مجازی استفاده کنند. در این صورت هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده‌اند و هم‌زمان خود را بهتر مدیریت می‌کنند.

دوره طراحی لباس جهت ورود به بازار کار

سؤالات متقاضیان درباره کلاس طراحی لباس آنلاین

اگر بخواهیم در مورد بازار کار این رشته صحبت کنیم یک مبحث طولانی ست؛ اما در کلیات بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که هر رشته‌ای را با علاقه و استعداد شروع کنید، می‌توانید به نتیجه دلخواه برسانید. با پیشرفت دنیای مد و لباس در تمام دنیا و مخصوصاً در کشور خودمان، بازار کار خوبی برای این رشته ایجاد شده است.

برای اینکه بتوانید در کلاس طراحی لباس جزو بهترین‌ها باشید و کار خود را از بقیه متمایز کنید، باید ایده‌های متفاوت داشته باشید. با ارائه کارهای متفاوت و خلاقانه حتماً در این رشته موفق خواهید شد. ما نیز از ایده تا اجرا با دانش‌پذیرانمان همراه هستیم و تا قرار گرفتن در موقعیت‌های شغلی مورد نظرشان آن‌ها را حمایت می‌کنیم.

برای شروع کلاس آنلاین طراحی لباس می‌توان از سن 14 سال به بالا در کلاس ها شرکت کرد.

بله هیچ گونه تفاوتی بین این دو کلاس نیست زیرا تمامی سرفصل ها مشابه یکدیگر است و اساتید همگی حرفه ای و مجرب هستند.

5/5 - (1 امتیاز)